Diva

Hellu Tova här :)

Jag tänkte jag skulle berätta lite om hur länge jag ridit och om min underbara ponny Diva :D

Jag har ridit sedan jag var tre fyra år, och jag har aldrig riktigt gillat  ridskolor och ridskole hästar så jag har nästan bara tagit prevatlek. på medryttar hästar och ponnyer, jag har varit medryttare på ca 15 olika hästar och ponnyer.

Och nu har jag äntligen fått köpa en egen ponny som heter Diva.

Diva heter igentligen Lady Godiva men vi kallar henne Diva.
Hon är en 11år och D-ponny på 146 i manken.
Hon är nog den underbaraste ponnyn som finns :')
Vi åkte och hämtade henne den 13 november 2010 så har inte haft henne så länge.
Vi har haft mycket mot gångar men ny går det framot i gen.

Minna planer med Diva 2011:

* Kunna Galoppfattning.
* Kunna Galoppera lungt.
* Kunna stanna henne snabbt från galopp.
* Lära henne spansk skritt yoga och le.
* Vara med i någon enkel hopptävling.

och så får vi se om det blir någe mer :)


Nu får en bild på mig och underbaraste ponnyn :)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0