Min första häst!

TjaTja!
Tova här!

I dag var  vi och hälsa på Mallory :D
Hon är för mysig xd

Jag klia henne i ljumsken då lyfte hon på benet så jag skulle komma åt å klia :')

hon var så mysig!

jag fortsätter på dag 2- min första häst.

Min första häst är Diva :D

Så jag skriver inte så mkt om det..

Men innan jag fick henne så har jag ridit prevatlek. och varit medryttare

det första stället jag lärde mig grunderna på var på en a-ponny som heter Birk.
och var nog världens envisaste haha,
och där tog jag prevatlek. och lärde mig köra och ja det var där jag började sedan fick jag rida på en lite svårare a-ponny dom hete deisy
men hon vart tyver avlivad och då fick jag rida på en anna ponny som hete Lot och var jätte snäll
och sedan ett 5 årigt russ sto som heter Monixa :)

där började jag när jag var 3 och sluta när jag var 9år :)

och sedan gick jag vidare och blev medryttare kommer inte ihåg vem som var sen men
jag har alltid tagit regelbundna prevatlek. 
och jag har ridit en kort ti på ridskola för jag gillar ej ridskole hästar..
dom går mest efter varan ...

och jag har väll ridit på 10-15 stellen :)

och nu har jag äntligen fått min egen Ponny :D

ni får lite bilder på dom ponyerna och hästarna jag har bild på :D


Birk


Mimmi


Prinsen

Många ponnyer här i mellan ..


Egga



Spirren som är problem häst

(Emma Skoog fotograf)




Galliano :)



Mallory :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0