Min underbara!!

Tjaaah Tova här!

Nu ska jag berätta om dagen :D

Dagen var bra :)

Jag drog till stallet vid kl 11.
Och så fixa jag alla stallsyslor..

Och sedan tog jag in Diva och borsta henne i evigheter hon stog och sov :')
och jag fick låna ett bett av lisa, det funkade jätte bra men det vart ju ingen galopp för det var ju inte så långa
stigar  asså vad heter det i skogen lite större stigar då?

det är ju skid spår presis i hela skogen så jag hitta en större stig som det inte var skid spår på
och den var ju inte lång -.-
Men jag trava och skritta henne framm och till backa några gånger för att kunna jobba henne lite i alla fall xD

och det gick skiit bra!!!
Hon ville värkligen jobba, så hon lyssnade värkligen och jag kunde jobba så som jag ville och bara
röra litte eller hur man skriver "pilla" med tyglarna och driva henne utan att hon säger "jahaaa  ska vi springa"
utan jag fick henne i en fin kontrolerad trav och vi var värkligen ett och det kändes som att vi dansa fram :')
Jag var så glad så tårarna ran..

Så i morgon kommer det nog inte gå lika bra :(
men vi kann ju hoppas :D

Nu är det lite frågor till er!! 
Tror ni Diva skulle passa i Rött?
Har ni några förslag på trick jag kan lära diva? (som är änkla)
Ni som kollar våran blogg kan inte ni skriva om ni bara kollar i bland eller om ni följer den?
och om ni kan skriva om ni har någon häst och berätta om dä i sånna fall
eller om ni har någe tipps vad vi ska göra bättre ? :)

Kommentera massor vi blir jätte glada då ( Hälst inte kretik)

Tror ni min lilla Diva skulle passa i Rött?









Ni får en bild på mig och min förra medryttar häst Mallory :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0