Minuuuus

Tjaa!
Emma här :D
Jag och Tova har startat en blogg där vi kommer berätta om våra hästar och vardag, ridning, osv! :D
Jag har 4 hästar, eller jaa, mamma har 2 islänningar! :D
Gauski och Kria :D
Jag har mina finaste änglar, Minus och Sacce <3
Sacce har jag utlånad på foder hos min tränare, då han blev för mkt för mej o rida :/
Jag dåå, jag är 14 (blir 15) bor i Eskiltuna, har hästarna på lösdrift i ett stall mot malmköping, Örsta :)
Rider regelbundet för hopp & dressyr tränare, kommer troligtvis lägga ner hoppträningarna på vintern då det är jobbigt o köra med släpet och allt, menmen, ser fram emot detta år!
Tävla och så!

Tänkte berätta lite om Minus ;)
Minus är en D-ponny ska slutmätas nu i Januari, han ärkorsning mellan Welsh, Arab & Halvblod.
16 år gammal och en helt undervar häst!
jag fick han i Mars 2010, då var han smal omusklad och hade vassa tänder och kunde nästan inte äta :/
Vi gjorde snabbt åt alla problem och han började lägga fint hull!
Han är även fånghäst, eller jaa han fick ett lättare slag av fång men vi behandlar han som en fånghäst, lättast så!
Har tävlat 2 KM i hopp & Dressyr, 2a i båda!
Tricktränar också en del! :)

Nää nu ska vi inte överdriva med lång text :D

Tjaaråå :D

Minus <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0