SÅ jävla störd hahahah xD

Tova här!

Vadå

maja om svar :):
STÅNG? RAAAAAAAAAAAKT! skillnad vetu!

nehe, varför skrev hon de på sin bdb för ett tag sen då? ÄGD.

fast om du skriver att en häst KAN yoga, då betyder det att den KAN det, o inte bara IBLAND.

finns inget som heter frihetsdressyr.

skulle gärna vilja se film på när hon lägger sig när du sätter dig i boxen? hahaha fail gud vad du ljuger. så kommer du säkert med "jag har ingen filmkamera" "ingen kan filma" osv. hahaha åh orka er!



Det är inte skillnad på stång och rakt! 

Du du vet inte ett skit om emma och minus!

Fattaru trögt eller lilla flicka en häst har olika dagar precis som meniskor!
Ibland kanske hon inte vill och då tvingar jag henne inte!

och finns det inget som heter frihetsdressyr?  nenää förstår inte att du skriver saker du inte har en jävla fucking aning om ba för att du ska få rätt!
Men du sök på youtube google vad som hällst!

Du jag har en bild längre ner när hon rullar sig och jag står i boxen, men jag har en filmkamera men tyvärr så är den knäpp så jag får inte in filmerna i datan och min mamma är halft blind (inget som du behöver veta mer om)
men om jag är med någon så kan den låna min mobil och filma!

Och varför kollar du på våran blogg om du ska lägga dej i saker du inte har en aning om?!

Så jävla fail där lilla flicka
är det någe du vill kan du ju ta och skriva din mejl så kan jag berätta mer där!!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0