sluta blogga....?

emma här, funderar på att sluta blogga...

men vet inte än,
tänkte skriva av mej lite, all ilska som finns inombords!

inge kul att få massa kritik för saker man vet att man gör rätt!
Jag vet vad jag gör med Minus, flängrider? ehh nej?
då vet jag inte vad du ser "maja" vem du nu är, har ingen maja på bdb...
och vad vet du om att jag inte tricktränar, det gör jag visst, jag skriver det inte bara!
jag småbörja att lära in stegra men slutade ganska fort, jag tvingar inte min häst till NÅNTING!

Ta åt dej!

så nu har jag fått ta ur mej lite ilska, nån annan får ta resten när jag får ut det!

Var och hälsa på jordens finaste ängel igår!
Fyfan vad jag saknar honom, vill verkligen ha hem honom igen, men då måste jag få bort Minus, vill ha båda men vi har inte råd...
aja några bilder iaf.. :)

klicka på bilderna :)

               sacce <3










<3



Kommentarer
Sarah

Emma, det kommer alltid att finnas folk som har saker att säga, dåliga och bra. huvudsaken är att du vet vad du kan och gör och att du vet att du är bra på det :) strunta vad dom säger och lyssna på dom som känner dig.

2011-01-16 @ 18:17:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0