svar :)

Tova här :)

Nu kommer minna svar på frågorna :D



1. Hur mycket kostade Diva?    Svar:  28.000 men vi pruta ner henne till 25.000 :)
2. Tova har du ridit på en häst som heter Monixa?      Svar:  Ja det har jag, skulle hjärna veta var hon finns nu!
3. Gillar ni kuk?     mitt svar: nee
4.vad tycker ni om pessoa, tredelat, rakt, och kandar?    svar:  Jag hatar pessoa för att det ger tryck på så många ställen så häsyten blir strässad..    Tredelat,  gillar jag det är milt.   kandar, jag gillar inte skarpa bett men det är klart om man annvänder det på rätt sätt skadar det ju inte hästen men skälv skulle jag inte vilja rida på det..
5. varför ljuger ni om att ni tricktränar?   svar:  hur vet du att vi ljuger om det i vilket fall som hälst så gör vi inte det min ponny kan redan puss hov och en början på spansk skritt och cirkus buga och ibland yoga.
6. tova har du haft en get i näsan nån gång?  Svar:  nej det har jag inte xD<3


så många dryga komentarer lite onödigt att slösa massa tid på att vara dryg?

men kul  att ni fråga lite :D<33

kramizz




Kommentarer
Tova teamSS

Svar till maja..



Jag glömde skriva om stång men kan göra det senare i kväll om jag kommerihåg.



Emma försöker inte lära sin häst stegra!



det jag menade med att Diva kan yoga ibland är att vi inte övat på det mer en 2-3 gånger och då har hon klarat det!



Grunden för att va ett med hästen är frihetsdressyr trickträning och nh!



min häst tycker det är jätte kul, hon vill göra rätt hon gör alltid sitt bästa!

jag kommer inte riktigt ihåg vad du skrev menmen.

du kan ju meila mig på [email protected]



och min häst följer efter mig i alla gångater stannar och svänger och om jag sitter i boxen t.ex. då bukar hon lägga sig ner..



2011-01-15 @ 14:59:02
URL: http://teamss.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0