Min älskade

Tja Tja Tova här!


Sorry för förra inlägget menade inget illa!
blir ba så trött på folk som säger saker dom inte har en jävla aning om bara för att dom ska få rätt :s

aja

red inte i dah så halt :(

men myste ca 30 min med henne och borsta och trickträna lite
hon tycker värkligen det är så kul :)
man ser hur ögonen lysser på henne och alltid fokus!


i går kväll kunde jag bara inte sluta gråta,  Jag saknar min bästa vän
så mkt
man kunde alltid lite på henne.

dom flästa tyckte hon var ett jävla ass som inte fatta elelr kunde någonting!

men för mig var hon världens underbaraste och finaste!

Första gången jag såg henne i hagen när jag var och kolla på en annan ponny som jag skulle bli medryttare på vart jag förälskad
i den magra  hästen som stod där med sinna mörk bruna ögon och långa ben smal hals och en ryggrad som stackypp
och reben som syntes (hon hade svårt att gå upp i vikt hon fick massor av mat och så)

Det var den avdankade galoppören mitt hjärta fastnade för!
och den enda häst jag ville ha
men det gick inte , fanns inte så mkt pengar ..

jag gör vad som hälst för att få henne eller att någon jätte nära vän köper henen så jag vet
var hon är och kan hälsa på när jag vill!

Den är den hästen jag gråter över varje kväll och den hästen jag drömmer om den hästen jag alldrig glömmer!!
Den ända som jag älskat så mkt!!

Ni får lite bilder på min fina ÄNGEL!!






Kommentarer
Sarah

Jag önskar jag kunde köpa Diva av dig så du kunde köpa Mallory :`( Men jag har tyverr inte 25".

2011-01-17 @ 21:12:25
Tova teamSS

De önskar jag med :(

2011-01-18 @ 19:54:01
URL: http://teamss.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0