vad ska man skriva? :)

HejHej Tova här :)

Vad ska man skriva i dag då?
Jo gick upp tidigt, skulle med Emma Pub till stallet.

Emma var suuriss  haha ne men inte så konstigt eftersom hon inte sovit på hela natten typh :P
Men mot vad jag skulle ha varit om inte jag skulle sovit så var hon på ett toppen humör så :P

Men jag fotta Flisan hennes medryttare ponny och hon lite,
Men det var kalt om händerna så vi trickträna lite och flisan var duktig :) 
Men inte lika duktig so min fina Diva x))

Men det är klart hon inte är eftersom hon inte är så jätte övad :P

och sedan åkte jag hem och åt mat och så bytte jag kläder för att inte hästarna i dä stallet jag står i  ska bli sjuka om det va någon i det andra stallet som va de.

Och sedan gick jag till stallet och fixa maten, mocka, borsta henne och bytte täcke :)

I morgon ska jag rida :D 

Har ni någe tips om något jag kan skriva om eller berätta om något?!
För minna dagar är ju rätt lika varan..
om det finns någa bilder ni vill ha och så 
berätta vad ni tycker för att vilja läsa Bloggen :D

Släng ur er massor av tips nuuu!! :D






Jag saknar dej Spirren :'(




Kommentarer
Sarah

ooo, vad liten du ser ut här :) du måste ha vuxit massor över sommaren <3<3

2011-01-16 @ 18:14:45
Tova teamSS

Jaa :) hihi jag var en liten plutt där xD

kramzz<33

2011-01-16 @ 20:20:11
URL: http://teamss.blogg.se/
Nicklasfatima

Very nice site. I must say that I am impressed. Keep up the good work.

2011-09-29 @ 12:43:43
URL: http://nicklasfatima.blognext.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0