Vilken dag..

TjaTjaa Tova här :D

Vilken dag det har varit.
Emma Pub sov hos mig från i går så jag var väll så där lagom trött  efter en nästan sömnlösnatt haha.
men vi hade kul, vi bestämde oss för att rida ner till ridhuset och släppa diva och så skulle jag
trickträna lite..  så jag red dit barbacka och allt och skrev upp oss
men det var några där så vi kunde inte börja och då fråga vi typ 3 gånger när dom var klara men dom ba glode på oss och vände sej om..  så jag fick rida i ett litet hörn ;s  lagom arg..
Och sedan när dom var klara så stog dom där inne och babbla om massor.
så jag fick stå där och vänta och när dom skulle gå så sa hon att man inte fick rida barbacka i deras ridhus..
jag ba men jag ska släppa henne och trick träna hon ba men man får inte ha hästar lösa här för dom går omkull så lätt..
jag ba men hon ska ju stå still och skritta lite.
hon ba men det kommer en annan tjej som ska rida dressyr här jag ba men jag har ju skrivit upp mig.
då gick hon utanför och sa samma sak till mamma :s  fan jag var nära på att skrika att vi skulle få tillbacka pengarna .
det här är inte någe illa menat men jag skrev ba som det var.
Hon som sa det är igentligen jätte snäll!!

Så jag red hem i gen..
och sedan skritta jag ut på åkern för att kolla hur mycket snö det var där eftersom jag inte ridit där på jätte
länge :)
Det var typ upp till magen på stackars pållen :(
så jag skritta tbx hem och myste med henne länge :')  min ponny är BÄST!!

ni får några bilder sedan i går :D




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0