Vill kunna rida :(

Tova här :)

I dag kunde jag inte rida för det var isgata :(

Har ju jätte bra ridvägar i skogen och allt, men kan ju inte rida där för det är ju skid spår på varenda liten stig :(
Kunde dom inte spara ett litet "varv" så det går att rida..

för ba på väg till stallet trilla jag 3-4 gånger och mamma 2 :o

så det var riktigt halt!

Skoldagen var inte rolig..
hehe eller lite
men en annan klass kom in i vårat spår och kasta en stinkbomb :s
och sedan så spruta typ några killar massor massor med killparfym så jag och Emma kunde inte vara med på Engelskan för vi fick ingen luft och ont i huvudet och mådde illa :(

och på idrotten så var typ det kaos mellan några och det fortsatte hela ae-valet :(
men men sånt är livet!

Och sedan kom jag hem och åt mat :')
och gick till stallet och mocka och sådant och gosa med Diva :D

Och nu är jag hungrig i gen :P
ska gå och äta någe bloggar i morgon om jag hinner
har Engelska prov på måndag :(

Kyss :)

Bjuder på en bild på mej och Egga min gamla medryttar ponny :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0