Hejhej!

Hejsan allihopa :D Jag heter Embla och som sagt så ska jag börja blogga på denna blogg med Tova och Emma :) super kul :) Så ni vet så kan jag va ganska usel på att uppdatera o så, men jag ska göra mitt absolut  bästa!

Lite info om mig då!

Jag är som ni kanske vet medryttare till ponnyn Egga :D Innan det har jag ridit på ridskola i snart 8 år. Allt började med att mamma tittade i tidningen och det fanns en artikel om Ekeby, jag fick provrida en-två gånger på ponnysarna sen var jag helt fast och det har jag vart enda till nu ( är fortfarande )! Min absoluta favorithäst när jag var liten va Baileys, men tyvärr finns han inte kvar längre, saknar honom fortfarande :(, men nu är det Domingo och kan säga att han är helt fantastisk! Var skötare på honom i 2år tror jag. Förut red jag 3 gånger i veckan på ridskola nu bara en eftersom att jag har Egga :D♥
Det va lite om mig iaf hoppas ni nöjer er med det :)
Här får ni en bild på Domingo, vi värmer upp innan en tävling:)<3 
Eftersom jag tävlat mycket tänkte jag att det skulle vara kul och se mina priser!
För er som nt vet.. De blå-vita är clearround hopp rosetter, den röda är en 4e plats i dressyr, de helt gula är en 3e plats i hoppning och en i dressyr, Den blå är en andra plats i hoppning. Till sist de blå gula är 1a platser, 4 i dressyr o en i hoppning! :)♥ Sedan har jag vart med om många tävlingar som gått uselt, har blivit avkastad minst 5gg på hopptävlingar, av samma häst men det är sånt man får stå ut med!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0