Lektion :D

HejHej Tova här :)

I går kom Rebecca ( Groggys förra ägare)  ut och gav mej lektion :')

Först red rebecca lite och visa lite grejer som hon brukade göra när hon värmde upp osv.
Sedan fick jag hoppa upp och jag fick rida lite dressyr först. då jobba vi på att hitta formen

och hon fick hoppa upp och visa och så sedan gick det jätte bra! :D
Kan säga att Becca är grymt duktig!

Sedan vart det markarbete :)

Då la hon 2 bommar bredvid varran sedan ett avstånd sedad 2 bommar och så sa hon hur många galoppsprång jag skulle ha och det var jätte kul även fast jag faila lite xd

sedan skulle jag galoppera göra halt på mitten och galopp direkt och det gick ju inte så bra då xd
efter det satte hon upp hindrena så det vart hinder istället för bommar :)

efter det satt vi och prata typ 30 min xd  gick dit kl 19.00 var hemma 22.30 xd

Min ponny är sååå underbar :)


Och ett stort Tack till Rebecca som fota och gav Lektion ;D


Plutte :*


<3


<3


<3


<3



Kommentarer
Michelle

härliga bilder och bloggen är super sööt(:

2011-07-21 @ 18:13:47
URL: http://ponnybrudarnaa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0