Provridning...

Hej Alla!

Har inte haft orken att blogga på ett tag...
Vi har åkt till Denise och vattentränat hästarna, Minus har varit skittädd för vatten...
han har gått från att ha vägrat på i vattenpölar till att galoppera genom vatten duktiga ponny!

Nu är det så att han ska säljas..
Jag ska åka och provrida en storhäst i helgen!

Det känns som om vi inte kommer längre än så här,
han ska få komma till nån som läromästare bara till ridning o träning EJ tävling
Han är ju ändå 18 blir 19 och han har gjort sitt på banorna..
Det känns såklart jätte tråkigt o sälja min lilla älsklings ponny men man måste gå vidare!

Jag tänker inte säga ut för mycket, tova vet vilken häst det är o så :)
Det är ett fullblod iaf!

Träffade även min andra älsklings mupp igår!
plutten <3


/ Emma



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0