dålig uppdatering från min sida igen...!

Som sagt, vart dålig uppdatering igen...
Men Minus går som en klocka nu!
Red för Denise i söndags och Minus gick så jävla bra!
Hoppade nåra språng typ 55 cm, och han blev verkligen damp... glad häst!
Kul att hästen är tillbaka igen!

I tisdags var Minus gamla ägare Elin och hälsade på!
då fick vi även reda på lite saker bakom körningen, han är så enormt bakskygg!
Som liten blev han körd jätte mycket tydligen, han trog stockar i skogen o massa, men det slutade inge bra, han hade lagt sig ner.. troligen hade dom puschat honom för hårt så då måste det ha hänt nåt...

Igår vilade han, mamma var ute på fm då jag var i skolan (sommarskola)

Idag ska jag rida ut en sväng, för imorn är det midsommar och jag ska bort, lördag blir nog ut igen och söndag hoppträning med Embla och Egga! :)

Även P&J den 29e 50 o 60 för han är inte helt redo för 80 o 90 :)
Men vi vill hålla rutinen inne att åka iväg och allt ;)

Idag är det 11 dagar kvar tills vi åker till falsterbo!!
Så sjukt härligt!

Och ett svar till Tovas inlägg! ;)

Jag har alltid nått på Minus ben!
Han är väldigt duktig på att slå i...
det fick jag bevis på när jag använde mina ljusblåa benskydd första gången...
Rider jag dressyr har jag alltid lindor, jag använder lindor med både fleece och stretch (marinblåa, beiga, o svarta) men avnänder de beroendes på vilken färg på schabraket jag har ;)
och sen mina fleece, röda, typ rosa, sen är det nått material jag inte vet vad det är... ooch dom är vinröda... använder jag fleece har jag alltid paddar bak, men inte fram,
alltid boots bak!

Hoppar jag har jag benskydd, fram bak och boots bak!

Rider jag ut har jag senskydd och sen lindor med padd bak o boots bak som vanligt,

Blev ett längre inlägg men vad gör de ;)

Går tyvärr inte att ladda upp bilder :s

men kommer massa bilder sen!

Hade bra! :)



Kommentarer
Wilma

Vad glad jag blir :').



Fin blogg & go skimmelpower ;).

2011-06-23 @ 20:21:55
URL: http://horseheaven.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0