förlåtförlåtförlåtförlåt!

Nu har det vart dåligt igen!
Men har tänkt på mycket annat!

Somsagt tävlade jag den 29e maj i torhälla LD+5! :)
Tvättade och gjorde han fin i lördags han blev så fin!
Men när jag kom på söndags morgonen fick jag ingen vacker syn....
HELA vänster sidan av halsen var grön!!!!!!
Han har ju då lagt en skithög så bra till och lagt sig på den!!
Så jag stod typ o grät i stallet... blev stressad hade bara 20 min på mig att göra honom klar...
hade ju väntat mig en ren häst jag bara behövt borsta av och på med transportskydd o täcke...

Men ja, vi kom dit...
det spö regna :/
självklart glömde jag regntäcket i stallet!
Red även på bett för att utmana mig själv... men det blir hackamore i framtiden i hoppning!
han blir på tok för stark och drar mig ur sadeln... syns på filmen :)


2 filmer,  en från tävlingen och en från en träning innan tävlingen :) stor skillnad från hackamore och bett :)




                            


Hejdo :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0