åå gick så bra :')

Tova här!

hehe  tog lite lek. för Emma i går eller hon hjälpte mig och sätta upp hinder och hjälpte mig med och säga vad jag
skulle göra ah ni fattar? :)

men det gick så sjukt bra jag hoppa en komination på två hinder på ett kryss och ett " vanligt"  på typ 50-60

och studs på tre hinder och en oxer på 70 och det gick bara såå bra!!  så nöjd över hästen !

Och jag lita på att Emma visste och det gjorde hon hon visste att vi skulle komma över alla hindrena :D  och
jag hoppa alla i galopp :)

Tack Emma! :)

tyverr inga bilder men en film när jag travhoppa oxern så de kommer ni få se någon gång :)

men puss hej!<3



Kommentarer
Anna

Kul att se att det går så bra och att ni trivs med varandra. =) Du kan vara stolt, du har en superfin och mysig ponny ! <3

2011-03-27 @ 18:36:15
Tova

Jaa :') Ja gud jag jag är så glad över att jag hitta henne! :D<3

2011-03-27 @ 19:48:51
URL: http://teamss.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0