Envis ponny plutt ;*

Tova här!

i dag var dag två på praoen :)

i dag har jag: fixat hö påsar, städat/ soppat i sadelkamaren, mockat, ridit och kollat på när en tjej red på
Ella och Rolle :)

Ridninen för mig gick jätte bra !  eller i början gjorde det de :)

hon gick lätt ned i form och hängde knappt något i bettet alls.
men sedan skulle jag träna på bakdels vändning och framdels vändning fast tränade inte så mycket på bakdels vändning det vart mest att öva på att stå sitll och öven behålla formen och det tyckte inte Diva så hon började backa och sparka lite för hon skulle ju framot och det fick hon inte då backade hon i turbo fart xd

men Lasa var med när jag red och hjälpte mig :)

I morgon ska jag med när Lisa ska träna :D

men skriver mer i morgon puss ! :)



En ut av isläningarna i örsta-Stallet :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0