Feelåt!

Tova här!

Feelåt för jag inte bloggat på länge!
har haft massa att göra plus att jag sålt min fina kanin Kim :(
så har inte varit på så bra humör..

Men red till ridbanan i dag och hoppa lite/ markarbete övade på att skritta över ca 30 och trava hoppa ca 50/60 cm :)  och typ göra massa halter för allt behöver inge gå i 120 xD

och det gick riktigt bra till slut la jag ner alla hinder så det vart ca 30 och lite bommar på arken bara för att öva tempo och att jag ska bästemma vart vi skulle  och sådant sedan efter det så hoppa jag lite studs på typ 40 och 50 :)

jag var inne på rid banan typ 40 min och så red jag ut lite efter så hon fick sträcka ut lite upp för en backe och sedan skritta jag hem :) 

Min häst äre bäst! :DD



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0