Knashest ;*

Hejsaaaan

Va hemma idag me, inge feber men mådde jätte illa :s

Ajaaa sov typ hela dan, sen fick jag nå ryck och baka scones :)
Sen åkte vi till stallet och eftersom det har vart varmt så var ridabanan var inte ett dugg hård!
så jag hoppa nåra språng och totton blev gaaaaaaaalen :D
Sen hoppa jag av för att ändra avständet på bommarna före o bakom hindret och Minus blev rädd för nånting och slet sig från mej och sprang upp till stallet! så han gick in i stallet och in i boxen.... såg skit nöjd ut... knaas<3

Nu blire en till uppdatering från mej imorngon, sen drar man till Idre :D
kommer hem söndag kväll ;) sååå ni får klara er utan meeej :D

HAHAHAA såhääääääääääääär mkt bjuder jag o bea på oss (yyy)

älskaaar dej Beaböööööög :*<3

hejdooooo :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0