lektion :D

Tova här :D

I går var jag på lektion för Lisa !

det gick jätte bra och Lisa var en jätte bra "instruktör"
och jag lärde mig jätte mycket!

jag red på tredelat för det är be bettet jag ska ha på träningstävlingen!

och hon hängde skit mycket i bettet i början
så jag fick jätte ont i armarna och jag tror hon tyckte det var minst lika jobbigt att
hon var tvungen att jobba hela tiden!

för om man rider skällv så vet man inte riktigt vad man ska göra..

men i alla fall så var jag nära på att börja grina ett tag gör hon hängde så mkt så det sved i axlarna
och i armarna :(

men eftersom Lisa har ridit på henne en gån så viste hon hur hon var  :)

så när hon hängde fick jag trava i serpentin bågar och göra en halvhalt på mitten och sitta om ( byta sittben)
och till slut började hon ge sig och jag tyckte att det gick jätte dåligt i början..
men sedan fick jag gå in på en volt och forma henne inot och nerot och då började hon bära upp sig skälv mer och mer för varje varv till sist hängde hon ingen ting :D

men på volten fick jag flytta henne inot så volten blev mindre och så fick jag flytta henne utot så volen vart större sedan fick jag göra lite öppna och sluta och det gick jätte bra!

sedan fick jag skritta i en 8volt och sedan så var lektionen slut ( jag gjorde lite mer också men rokar inte skriva allt) :)

Matilda fotade men det var så mörkt så bilderna vart lite suddiga men bilder kommer senare i dag eller i mogon :)

men i slutet var jag riktigt stålt över henne :D

puss!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0