Lösarbete!

Hejsaaaaan
som rubriken lyder, lösarbete!
Jag orkade verkligen inte rida idag så jag lösarbetade honom lite!

http://www.youtube.com/watch?v=QGwBODcf6DQ

eftersom det inte var hårt på banan fick han hoppa lite, det blev lite gymnastik hoppning :)
hinder, bom, hinder, bom, hinder.
Han tyckte de va jätte kul så jag höjde ett hinder till typ 90-1 m :)
Och en gång så fick han ett galoppsprång för mkt så han kraschlanda i hindret så han sprang till ett hörn och blev ledsen... öronen stod rakt ut, lilla plutten.. han blir jätte arg på sig själv när han gör fel, river han får han damp och sparkar bakut och har sig... söt häst :)

Orka inte ta bort ljudet så ignorera min röst!!
och slutet när jag säger är du fin massa gånger så nickar han <3

Hörs imorn :)
hejdooo



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0