Praoo :D

Tova här!  :)

I dag var första praodagen och det har varit jätte kul jag har tagut ut hästar, fixat hö påsar, fylt vatten, mockat, putsat läder  tror det var allt och så rej jag såklart :D

Jag red ut med Lisa i skogen det gick jätte bra :D

I morgon ska vi fixa masser sedan kommer det en tjej som jag hoppa Ella och Rolle ( Lisas hästar)
i ridhuset så jag ska få följa med och kolla sedan skulle jag få rida Diva lite i padocken :)

det ska bli kul :D

men kanske kommer ett vidio inlägg sen :D<33

pusspuss!


Min gammla medryttar ponny Egga :)


Kommentarer
tova

Han är väldigt stänkrädd, så det är för att han inte ska få grus på nosen :)

2011-03-28 @ 18:48:05
URL: http://korsningsponny.blogg.se/
Caroline

Nu har jag nya auktioner till billiga priser ute på Tradera. Länken hittar du i menyn i min blogg.

2011-04-01 @ 14:06:44
URL: http://carolineanderssonfoto.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0