rörig dag..

shoo :)

haha typ helt konstig dag!
Skulle åka till min kära storasyster men det hade bea, eve o ebba glömt bort så dom drar ut mej från bussen fast jag skulle fortsätta... och aa men tog nästnästa buss istället (y)

Sen vart det en sen tur till stallet, släppte han lös så han fick dampa av sig lite.. hästen stått i 1dag... farligt!
han dampade, och sen lite till och sen så tänkte jag att vi skulle träna på att sätta hoven på saker, så vi tog en sockerbit och sen fick han ställa upp en hov och sen ta ner när jag sa till honom.
Smart häst och fatta direkt!
sen fatta han inget när han gick in i boxen men inte fick nån mat... betforen var inte klar så han blev utan men fick lite hö istället! :)
han äter ju hela dagarna så :)
haha jag ser verkligen fram emot när det blir så varmt att jag kan tvätta honom! inte han dock, hästen som hatar vatten... ;)


såhär går vatten bra.. sen bjuder vi på bilden.. osminkad o oplattat hår (yy)

hejdoo :)



Kommentarer
Vincentjennie

Thank you for all your emails and help. I have solved my problems with your help and my life is now worth living. I cannot thank you enough for what you have done for me and want the whole world to know how grateful I am for you. Thank you thank you thank you.

2011-12-25 @ 18:07:37
URL: http://vincentjennie.blog16.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0