Upptagen..

Hejsan!

Verkar som om Tova är lite frånvarande??

aja! Red för Denise igår, gick sjukt bra!
när jag väl fick honom framför mej, och på yttertygeln gick det så bra!
Hoppade lite omhoppnings svängar och avslutade med en 2 kombination på 2 galoppsprång! :)
Fina hästen!

Idag tog jag ledigt från stallet! ;o
Va med älskling istället, alltid mysigt de <3
somnade nåra gånger... trött...

Har ett litet schema för Minus nästa vecka! :)

Måndag: Lösarbete / rida ut
Tisdag: Dressyr
Onsdag: Vila
Torsdag: Hoppning
Fredag: Vila
Lördag: Rida ut!
Söndag: Lektion!

Blir nog inga ändringar men man vet aldrig!

En bild tagen ur en film på när sacce o jag hoppa 90 första gången! :)


hejdåå :)



Kommentarer
Anonym

Ursäkta, men vem är "älsklingen"?:)

2011-03-24 @ 06:24:47
Emma TeamSS

Min pojkvän? :)

2011-03-24 @ 18:57:15
URL: http://teamss.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0