8 Saker om varför jag fastna för Sheynne!

Hej!
Fick ett önske mål om att jag skulle skriva 10 saker om varför jag fastna för just Sheynne!

1. Hennes ögon!
2. Färgen, älskar skäckar! alltid velat haft en skäck!
3. Hennes personlighet.
4. Hon va så cool i hanteringen.
5. Hoppar som en gud!
6. Enormt svårriden, vill ha en utmaning!
7. Hon är inte "stoig" man kan säga åt henne utan att hon blir en liten bitchmärr!
8. Hon lastar sig själv, och av. En stor fördel hos mig!

Jaa de var väl de!

Tänkte ta med mig kameran ut till stallet idag, om jag har fått mitt objektiv.
Det sitter på min gamla kamera som gick sönder och Fia har den..

Mitt knasiga hjärta som äter gelé björnar ur Novalies vagn.. den sista tävlingen med honom..<3


/ Emma



Kommentarer
Sandra - Hon med isabellen!

haha, vad go bild! :D

2011-11-03 @ 23:24:14
URL: http://ponnybruden.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0