TIPS!!

HejHej!

Jag har ett jätte bra tips till er om en Akupunktör!

Angelica skriver:

Tänkte sprida lite info.
Jag går ju en Akupunktör utbildning nu på häst och går ut i maj.
Så nu får jag börja med elev behandlingar.
Den utbildningen jag har gått är en riktig tcm utbildning och det är inte bara si ledsförsjutningar, muskeltrötthet osv som går att behandla utan det som inte så många vet är att med akupunktur så kan man även behandla utan det som inte många vet med tcm akupunktur så kan man även behandla återkommande kolik/ fång, spatt, gallor, alla sorters svamp, sommareksem, även psykiska problem som rädla deprission.
För att nämna några saker men i princip allt går att behandla.

Bara att fråga om du undrar över något.
Elevpriset är nu 100kr per häst +ev mil ersättning.

Om ni vill fråga henne något eller är intresserade så
skriv i en kommentar till mig, så kan du få hennes nummer! :)

Jag rekomenderar det här starkt!! :)

//Tova




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0