Utvärdering, Träns o Magic Brush!

Hej!

Idag red jag Sheynne för första gången hemma!
Det gick väl helt okej, första gången går aldrig perfekt!
Ni får en film, tänk på att jag har haft henne i 2 dagar, hon är grymt svårriden o jag känner henne inte, jag gör de bästa jag kan så tänk er lite för innan ni kommenterar!


Sheynne med nya grejjerna!

Filmen kommer senare ikväll.

Men okej,
Tränset:
Fördelar, snyggt, mjukt läder, smarta knäppen för bett, tyglar o käkrem, praktiskt o bra passform!

Nackdelar, tråkigt pannband. Mer kommer jag inte på just nu.

Pris: Värt pengarna!

Magic Brush:
han bara testa den gula, för päls.
Men den tog bort pissfläckarna hon hade på magen o rumpan.
helt värt o köpa!
Flera i stallet skulle införskaffa sig egna borstar!

Fördelar, tog bort pissfläckar, lätt o använda. Går att tvätta i maskin stor tumme upp på de!

Nackdelar, lite väl "piggiga" blev lätt skitiga.
Kunde vart lite roligare färger ;)

Pris: Helt okej!


Mys hästen <3
hon la huvet i min famn när jag skulle tränsa <3


/ Emma



Kommentarer
Lisa - dressyrfocus

Ååh massor med ludd! Det är så himla fint och mysigt! :)

2011-11-02 @ 17:30:18
URL: http://dressyrfocus.blogg.se/
Emma TeamSS

Jaa det är klart! Massor med ludd! kan inte låta hästen ha en grimma utan ludd..! :)

2011-11-03 @ 12:15:27
URL: http://teamss.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0