15..!

Hej!

Jag fyller som sagt 15 år imorgon! ;)
Och min present blir ju då Sheynne!
Men jag får ingen rolig start på födelsedagen!
Ska upp kvart i 9 för att åka till stallet o rida ut! kul men ändå inte ;)

Ska sova hos Tova nån dag i veckan så vi kan fixa ny header!!
Man kan ju inte ha gammal header när man har ny häst! ;)

Ibland glömmer jag bort att jag har en häst...
Jag glömmer bort min Sacchetti!<3
Så de blir en liten bomb på honom!
Inge kritik, de va länge sen jag red honom och jag har utveckalts enormt!
Jag har tillstånd att publicera bilderna!
Det är underbara Andrea Ådin från PonnyFjantarna, dom har lagt ned den tyvärr!
Alla bilder är inte fotade av Andrea! ;)


En av alla klockrena träningar! Åkte av den gången haha!


Aja baja på mina armbågar...


" Jag kommer få träningsvärk o de e DITT fel!!" haha ;)


Mitt underbara fullblod!<3


Vet att martingalen har åkt ner, den va helt konstig!


Precis det här hindret, på den höjden åkte jag av... hahaha slutade driva o han tvärvände o jag fortsatte framåt!


<3


<3


<3

Andrea Ådin´s Bilder!








Sen råka jag rätta till grimman o då vart han sur...


Såhär sur... han e så söt när han är "farlig"


haha snyggt man hoppar av då xD


bjuder på den!

Mitt fina hjärta, jag sakar dig!<3

/ Emma



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0