Förlåt..

Tova här!


Förlåt för jag inte bloggat men har inte hunnit :(

Men nu har jag HÖSTLOV :D
Jag är överlycklig.. 

I dag ska Emma hämta sin nya ponny!
Emma ska sova här i veckan, då blir det mycket fix md bloggen !


I går..
Red jag tillsammans med Josefin som rider på en nordsvensk som står i samma stall som jag,
Först red vi på banan men hästarna tyckte det var tråkigt, så vi red ut !

Då vart båda hästarna mycket piggare och vi red till "galoppstigen"
Och galopperade med dom vilket båda hästarna tyckte var super kul!

I dag..
Ska jag träna Nh/ Trickträna sedan eventuelt rida lite i halsring eller i repgrimma.
Skriver senare i kväll vad jag gjorde osv :)


~Mobilbild~




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0