Lady Godiva!

Finns inte ord för hur mycket jag saknar dej..<3


Kemin som bara stämde från marken.. Vi vart bara osams..
Men kemin var nog bättre än jag trodde jag jag saknar dej så sjukt mycket!


Galoppen som helt plötsligt  fungerade efter en lång tid träning..


Och dressyren.. Massa jobb till slut nästan..


Fungerade helt! Och..


Lydigheten och vänskapen som bara blev starkare!


Jag lovade dig..


Att aldrig lämna dig.. Jag skulle kunna skriva hur mycket som hälst..
Gråter bara jag Tänker på allt kul vi hade och kollar på bilder på dej!

Men livet var väl inte menat för oss.. Men jag är glad för tiden vi haft!<3


Jag älskar dej Lady Godiva!<3





Kommentarer
tess

Villken fin häst!;)

2011-10-09 @ 22:07:13
Tova

Visst är hon :)

2011-10-10 @ 09:29:10
URL: http://teamss.blogg.se/
Elin & Diva

Hej Tova! Förstår dig, Det är inte lätt.. Min förra häst dog för någon vecka sen och jag lovade henne att alltid vara med henne... Men ibland funkar det inte, Du får gärna komma och hälsa på om du skulle vilja det, För Diva vet att du menade väl! ;) // Elin & Diva!<33

2011-10-11 @ 07:39:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0