För mycket...!

Hej igen!

Jaa... hästen jag skrev om sist blev det inget med...
Vi hade ju bestämmt att om hästen skulle sköta sig ute och gå igenom besiktningen så skulle vi ta honom.
Vi skulle dit på lördagen (3e) o rida ut. Men ägaren ringde på onsdagen och sa att Bill inte va till salu längre...
Hennes pappa hade provridit honom o hoppat och ville behålla honom.. Väääldigt dålig stil...
Aja sånt händer.

Minus är såld och har åkt... så slänger upp en liten bildbomb på honom..
Det har varit jätte jobbigt.. Men det är de o lämna sin bästa vän..

Har hittat en häst att få låna, hjälpa till och rida honom. Hoppas de passar!
Känner att ridningen är min drog... inte ridit på 1 vecka och jag är verkligen rastlös!





















Kommer mer senare!

/ Emma



Kommentarer
Amanda

En fråga till emma, där minus stod... fanns det en häst som hette Harka?

2011-09-11 @ 20:01:18
Emma TeamSS

Amanda, förlåt såg inte din kommentar förens nu!

Menar du där jag hade honom eller där vi köpte honom?

Finns ingen där han stod hos mig och ingen där han stod heller. :)

2011-11-25 @ 23:52:59
URL: http://teamss.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0