Lektion - Denise

Hej allihopa!

Red för Denise idag!
Gick super! Palle lyssnade bra och fick en jätte trevlig form på slutet!
Vi har börjat trava nu och ska börja galoppera nästa vecka tror jag!
Jag är enormt trött efter att ha ridit honom nu..
Men jag är ju van vid kompakta Minus, nu är det Minus x 6 o rida ihop..
Stor skillnad för mig!


Palle idag:
Lindor -  Kommer ej ihåg, köpta i falsterbo
Schabrak -  Hippo, köpt i falsterbo
Padd -  Medialamb med kanal
Dressyr sadel -  Trainers ( sjukt skön!)
Träns -  lite ihop plock!

Jag själv:
Stövlar -  Tretorn Advance Svarta
Byxor - Hööks
Jacka - Hööks (klubbjacka ÖVRS)
Hjälm -  Hööks

Och nya familje medlemen då!



Snurre Sprätt! Kallas Snurre hos oss ;)

/ Emma



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0