Chaveriegn Bill...

Hej!
Vet inte om jag har lagt ut bilderna tidigare, men för att "liva" upp allt lite så tänker jag lägga upp alla bilder från när jag provred hästen jag skulle köpa men ägarna ångra sig i sista minut typ..
De kom på att han var mer värd än de han va till salu för. Synd för jag gillade verkligen Bill!

Han va helt grön i hoppningen så det är ju inte precis världsklass på sprången och tekniken ;)


kände mig liiite mini.. han va sommar fet också!


Inte riktigt van vid att galoppera stor häst.. de behöver lite större volter än en liten smidig ponny. Därav ställningen..


De hade vägpinnar som bommar.. lite creepy att hoppa över.. men det var för att de höll på att hoppa in hästar och då använde de dem så att de inte skulle skada sig, man såg knappt dem när man styrde mot hindret så de va gaaaaanska äckligt..



Den blå "bommen" nere i högra hörnet är av skumgummi.. unghästar har tydligen tendens till att trampa på bommarna en trampar de på dessa så händer det inget.. ganska smart om man är rädd om sina bommar ;)






hör satsar vi för fullt över bommarna.. haha jag ser ju lite skeptisk ut.. den gula är en skumgummi grej också ;)


stora kliv!


haha!


inte alls van vid de här stegen..


in te bästa bilden men..


inte den heller men men :)


80 :)




90 :)


så söta små fläckar, han har en på andra sidan på rumpan också!


<3

Som sagt så hade vi bestämmt oss för att köpa men aa... Nu har jag världens underbaraste ponny i stället!
Har även hänt en olycka i stallet.. kommer med de i nästa inlägg!

/ Emma :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0