Pappa!

HejHej!

Vad kul med så mycket kommentarer :D

Mamma väckte mig vid kl 8 för jag har lovat att passa hunden.
så en så länge har jag kollat på film och myst med hunden i soffan.
+ städat lite och packat.

snart ska jag äta något och byta om så vi kan gå till stallet direkt när mamma kommer hem!

Jag tänkte rida ut i skogen i dag med bara för han tycker det är så kul..
känns lite meningslöst att sitta och rida på banan när varken han eller jag tycker det är så kul.
Han har ju inte så mycket muskler än så dom jobbar jag upp i skogen :)
funderar på att rida barbacka !

Vad gillar ni mest?
svara ni med :D
har ni några fler fråger ni vill attjag ska svara på så skriv dom :D

Banan/Ridhus/uteritt?   Jag- Uteritt
barbacka/Sadel   jag- barbacka
Bett/ Hackamore  jag Hackamoret
träns/Repgrimma/Halsring  jag-repgrimma
Dressyr/Hoppning  Jag- Dressyr


Min favorit aotfit..
har benlindor till också :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0