Sjuk..

Hejhej!

Nu är jag sjuk då..
Jag har hals och huvudont och har lite feber..

Men jag ska vara frisk på onsdag så jag kan åka till pappa i helgen!
Sedan ska jag ju till sälen med Emma den 25e :D

men nu när jag är hemma och är sjuk så kommer jag kunna blogga massor!

Tänkte göra en film nu om Diva och sen em om Groggy :D
så lägger upp det senare :)<3

kanske blir ny header också om jag får riktigt tråkigt xd


Tabletterna jag tog i morse..

D-vitamin - dom där 5 små runda.
multivitamin - den där röda runda
allergimedicin- den lilla runda blå.
1 som är som ipren fast heter nått
på b xd
och en alvedon xd

// Tova


Kommentarer
Julia Englund

den där som är som ipren är väll burana eller nåt? ^^

2012-01-16 @ 16:56:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0