skit väder!

hellue!

Vilket dåligt väder det var här då!
Vaknade i morse och det spörengna.. jag hade lust att stanna hemma från skolan!
tror Martin kände det på sig för när jag kolla mobilen så hade han messat och
frågat om jag kommer till skolan xd 

Men jag och Josefine har jobbat jätte bra i dag!
På b- svenskan så skulle vi läsa och då vart vi irreterade
för det kan vi inte därför vi är där.

Jag har ju svårt med Engelska och lite Matte.
så vi gjorde matte fast vi skulle läsa lite busigt sådär..
men vi jobbade klart planeringen
för två dagar!!
Det har jag faktiskt inte gjort någon gång förut :o

Men efteråt så fick vi beröm.. så såhär ska jag fortsätta!

Sedan åt jag och har varit i stallet :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0