SKIT VÄDER!!

HejHej!

Här regnar det massor.. det förstörde min planering totalt..

1. Vakna, kolla klart på filmen och äta frukost.
2. gå ut med hunden en sväng i skogen.         
3. byta om, gå till stallet och rida lite på banan
4. mocka och fixa allt i stallet och gå hem..     
5. duscha, fixa mig och åka till stan och kompisar!


Nu blir det
1. äta frukost och kolla klart på filmen.
2. gå en snabb liten sväng med hunden
3. byta om och dra till stallet och byta täcke och fixa de som ska i stallet.
5. ducha, och fixa mig och kanske åka till stan xd

Jävla väder :(
hoppas att det slutar regna snart så jag kan rida också :)

Hejdå bloggar ikväll igen :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0