Vänt på dyngnet..

hejhej.

igår hade jag jätte svårt att sova.
gick upp försökte sova 23.30
och var jätte pigg så läste lite i en fridatidning och sedan sminkade jag mig och tog bort allt smink och gick till
mamma som inte häller kunde sova så jag gick ner och kollade på film
och sedan gick jag upp och då somnade jag lite över 02.20 .

sedan har jag gått i sömnen xd  vaknade och tänkte typ fan vad trött jag är och kollade på kl tror den visade nått runt 05.30.
sedan väckte mamma mig kl 08.00 för att passa hunden.
När ja hade gått ned så skulle jag precis äta frukost men då började jag må jätte illa..

får se om jag kan åka till stan i dag i allafall :)



//Tova


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0