saknat TeamSS!!

HejHej!
 
Nu är vi ju här igen!
och massa har hänt sedan dess..
 
Jag har ridit på 6 nya hästar den här sommaren ännu
och ska snart byta stall..
Till ett stall med enorma träningsmöjligheter, terrängbana, ridhus, belyst ridbana och spolspila och mycket mer!
Jag och groggy har kommit en bra bit till våra mål, snart är vi där :)
ska komma ut på lite tävlingar!
jag går från hoppryttare till dressyrryttare allt mer..
även lite nya trix kan Groggy nu!
 
Kommer berätta mer vart efter tänkte jag ;)
 
i morgon ska jag iaf till bidermans, så får se vad jag får med mig hem (a)
ni får nog bilder i morgon !
Efter det ska jag till ett stall och rida två hästar och sedan te Groggy och mocka & borsta på han för han har vilodag i morgon..
På fredag ska jag nog longera han eller gå en promenad ? hm.. får tänka lite på det ;)
 
aja.. nu måste jag sova :/

groggy kan nu..
 
Stegra från ryggen och marken..



Hov


Yoga


Buga


Kommentarer
Julia

Hej!!
Bor nämligen också i Eskilstuna osv.
Bara undrade vilket stall du menade och vart det ligger?
Bra blogg:)

2012-11-28 @ 18:56:09
URL: http://mariasdotter.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0